Katarzyna
Administrator
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
|
Wysłany: Śro 20:11, 25 Lis 2009 Temat postu: REGULAMIN FORUM |
|
|
1. Każdy użytkownik „Forum Studenci i Absolwenci Studium Psychologii Psychotronicznej w Białymstoku - filia w Warszawie” zwanego dalej forem, jest zobowiązany do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu.
2. Na forum obowiązuje zakaz:
a) umieszczania nieprzyzwoitych zdjęć, ilustracji oraz innych plików graficznych, oraz takich które powszechnie uznawane są za obraźliwe,
b) umieszczania tego samego postu na kilku forach,
c) umieszczania tematów niezgodnych z tematyką danej kategorii, lub postów niezgodnych z tematem,
d) załatwiania prywatnych spraw, które nie są bezpośrednio związane z tematem forum i nie muszą zostać przekazane do wiedzy ogółu,
e) zamieszczania reklam niezwiązanych z tematyką forum,
f) używania przez jedną osobę więcej niż jednego konta,
g) obrażania innych użytkowników forum,
h) używania wulgaryzmów, oraz zwrotów nieprzyzwoitych.
3. Za nieprzestrzeganie zakazów obowiązujących na forum (patrz pkt 2 regulaminu) administrator lub moderatorzy mogą w kierunku do danej osoby wymierzyć następujące konsekwencje:
a) usunąć post lub temat niezgodny z regulaminem umieszczony przez delikwenta,
b) przenieść post lub temat do innego tematu lub kategorii,
c) poddać dany post cenzurze, poprzez zmianę jego treści,
d) usunąć delikwenta z danej grupy,
e) zablokować dostęp do forum poprzez nałożenie bana na nick, ip, lub jedno i drugie,
4. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
5. Użytkownik nie może stosować takiego samego awatara jak administrator i moderatorzy.
6. Staramy się pisać zgodnie z obowiązującymi zasadami ortografii i interpunkcji.
7. Staramy się aby nasze posty były czytelne.
8. Jeśli chcemy uzyskać jakąś wiadomość niezwiązaną z tematyką forum od któregoś z użytkowników forum wysyłamy do niego prywatną wiadomość.
9. Administrator i moderatorzy mają prawo zamknąć dany temat jeśli jego założyciel uzyskał odpowiedź na pytanie lub gdy temat wygaśnie.
10. Użytkownik, który uprawia działalność na niekorzyść forum, Studium lub uporczywie szkaluje jakąś osobę otrzymuje bana na korzystanie z forum.
11. Po otrzymaniu bana istnieje możliwość wyjaśnienia zaistniałej sytuacji z administratorem.
12. Administrator może usunąć użytkownika bez podania przyczyny.
13. Regulamin może ulec zmianie.
14. Regulamin zaczyna obowiązywać od dnia 25 listopada 2009r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|